Subject: 13111 km 0,87 Iisaku metskond 80 ristumiskoha projekt
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 4 Nov 2024 10:51:22 +0200

Tere.

Palun mulle täitmiseks.

Tervitades

Merike

From: Liina Talistu <[email-masked]>
Sent: Monday, November 4, 2024 10:46 AM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Subject: Fwd: Fwd: Kauksi reoveepuhasti

Tere

Saadan projekti: https://pilv.alutagusevald.ee/s/SoMNSjoJtnn4WPF

Lugupidamisega

Liina Talistu
Geoinfospetsialist
Alutaguse Vallavalitsus
+372 56 203 048 <mailto:[email-masked]>
[email-masked]
www.alutagusevald.ee

-------- Edastatud kiri -------- 

Teema:

Fwd: Kauksi reoveepuhasti

Kuupäev:

Mon, 4 Nov 2024 10:16:01 +0200

Saatja:

Liina Talistu  <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked]>

Saaja:

Merike Joonsaar  <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked]>

Tere Merike

Palun riigitee liitumiskoha lepingu põhja, mille saaksime ettevalmistada. 
Kas katete taastamise osas tuleb eraldi leping sõlmida? Katete taastamine ja 
mahasõidud on lahendatud ühe projektiga.

ette tänades

-------- Edastatud kiri -------- 

Teema:

RE: Kauksi reoveepuhasti

Kuupäev:

Mon, 4 Nov 2024 07:52:33 +0000

Saatja:

Rein Kallas  <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked]>

Saaja:

Liina Talistu  <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked]>

Tere

Liitumikoha lepingu põhjaga aitab Merike Joonsaar, e-kiri 
<mailto:[email-masked]> [email-masked]

Parimat,

R. Kallas

Saadetud minu seadmest Galaxy

-------- Algsõnum --------

Saatja: Liina Talistu  <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked]>

Kuupäev: 04.11.24 09:03 (GMT+02:00)

Saaja: Rein Kallas  <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked]>, Arvo Veltri 
<mailto:[email-masked]> <[email-masked]>

Teema: Fwd: Kauksi reoveepuhasti

Tere

Seoses Kauksi reoveepuhasti projekti kooskõlastamisega palun ristumiskoha 
väljaehitamise lepingu põhja, et saaksime selle ettevalmistada ja 
võimalikult kiirelt allkirjastada.

-- 

Lugupidamisega

Liina Talistu
Geoinfospetsialist
Alutaguse Vallavalitsus
+372 56 203 048 <mailto:[email-masked]>
[email-masked]
www.alutagusevald.ee

-------- Edastatud kiri -------- 

Teema:

Kauksi reoveepuhasti

Kuupäev:

Mon, 4 Nov 2024 08:47:28 +0200 (EET)

Saatja:

Marin Grüning  <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked]>

Saaja:

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Rein Kallas Transpordiamet (menetlus nr 371425, ehitusloa taotlus nr. 
2311271/10329) :

Tuleb esitada kooskõlastamiseks pädeva teedeinseneri poolt (nõuded 
02.07.2023 kiri nr 7.1-1/23/13444-2) koostatud teeprojekt/ristumiskoha 
projekt. Kui ristumiskoha projekt on korras, siis saab Transpordiamet anda 
EhS § 99 lg 3 kohase kooskõlastuse ja sõlmida huvitatud isikuga ristumiskoha 
ehitamise lepingu. Kooskõlastatud ristumiskoha projekt lisatakse lepingule. 
Kahepoolselt allkirjastatud leping annab huvitatud isikule õiguse 
ehitustöödeks riigitee alusel maal lepingus toodud tingimustel. Sama leping 
lisatakse ka EhR taotluse juurde.

Reoveepuhasti taotluse esitaja kontaktid EHRis:

Osaühing aqua consult baltic

+372 522 3592

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.